Sunday, January 12, 2020

My Weergawe (Alweer)

‘n Week of twee gelede het Yolandi, mede-admin van die blog, vir my gesê dat sy net op sosiale media wees sonder dat sy afgekraak of geoordeel word. Dit is baie waar. Almal wil dit hê. Die reg op Vryheid van Spraak sonder om heeltyd af te kraak te word. Ons vriend, J, het om meegedeel dat die boelie nogsteeds tot vandag toe uitmaak dat Yolandi ‘n bitter mens is en dat sy leuens versprei nadat ons soliede bewyse gedeel het dat Stephanie de Kock versuim het om te vertel dat sy ‘n profiel het waar sy Yolandi dopgehou het en verder ‘n paar keer afgekraak het.

Yolandi het op 1 January 2020 genoem dat sy haar eie aanhaling met ‘n foto ontwerp het via die app Quotes Creator. Sy het daardie aanhaling alleenlik op Twitter gedeel en nêrens anders nie. Later het Yolandi ontdek dat ‘n profiel met die naam van Natalie Kes ‘n versoek gestuur het om twee profiele te volg. Daardie twitter profiele was op privaat gestel en niemand het juis daarvan geweet nie, wat ‘n hele paar rooi vlaggies laat oprys het by Yolandi. Sy het sonder enige insidente daardie profiele geblok.

Dae later het John vir ons ‘n skermgreep gestuur van Stephanie se Instagram profiel waar die einste foto van Yolandi se aanhaling op was. Dit was meer as genoeg rede om die valse profiel te blok. Yolandi het aangegaan met haar lewe en geniet tans haar vakansie. Yolandi geniet haar tyd met haar familie, soos met die fotos wat sy opgesit het op haar eie twitter profiel vanmiddag. Op daardie fotos het Yolandi heel ontspanne gelyk en die geselskap met haar familie baie geniet.

Soos ek verwag het, het Stephanie ontken dat sy haar aksies ‘n bietjie te ver geneem het. So ek gaan nou dit aan my oorlaat om vir Yolandi op te staan:

Aan Stephanie De Kock se kennis, wat ook al jou naam mag wees, ek ken vir Yolandi meer as 10 jaar. Yolandi is een van die aangenaamste mense wat ek ken en sy verdien dit nie om blatant geteiken te word deur Stephanie nie. Yolandi is nie daartoe in staat om mense te teiken op sosiale media en te boelie nie.

Ongelukkig het Stephanie versuim om vir jou te sê dat Yolandi vir baie jare aaneen geteiken was. Ek is nie die enigste mens wat Stephanie daaroor moes vasvat nie. As iemand gevra het wie hierdie boelie is wat Yolandi geteister het op Twitter in Augustus 2016, moet dit baie sê van Stephanie self. Ek het self aan die einde van 2018 vir Stephanie aangevat oordat sy vir Yolandi teiken en soos dit nou vandag vir my lyk, gaan dit nie ophou nie.

Yolandi het genadiglik reg opgetree deur om haar kant van die saak te stel, voordat Stephanie se valse stories Yolandi se reputasie skade sal berokken. Yolandi is ‘n sagmoedige mens wat baie omgee vir ander. Ongelukkig moet Yolandi baklei vir haarself wanneer daar leuens oor haar versprei is. Yolandi is glad nie ‘n bitter mens soos wat Stephanie beweer het nie, al het Yolandi ‘n moeilike lewe gehad. Yolandi lewe nie in bitterheid en haat nie, ietsie wat Stephanie kan leer om te doen.

Baie van ons vriende is bewus wat Stephanie aan Yolandi gedoen het. Baie vriende het gesien hoe Stephanie vir Yolandi afkraak op Twitter en Facebook. Ek praat namens Yolandi omdat sy haar standpunt gemaak het en nie verder kans sien om dit te doen nie.

As jy hierdie inskrywing eendag raaksien kan jy gerus hierdie boodskap oordra aan Stephanie noudat ons jou aandag ook het. Sê vir Stephanie om vir Yolandi uit te los. Sê vir haar om daardie vendetta teen Yolandi te laat vaar, want dit gaan haar net slegter lyk as wat sy al klaar lyk in baie mense se oë hier. Sê vir Stephanie om op te hou om blatant vir Yolandi te teiken, want dit gaan van haar net maak waarvan sy Yolandi beskuldig. ‘n Bitter mens.

Dra hierdie boodskap aan haar oor dat beide genoeg gehad het van Stephanie se afknouerigheid. Ek besef die waarheid sal ‘n bitter pil wees om te sluk, maar my en Yolandi se weergawe bly die waarheid. Ons sal nooit liegstories versprei nie. Yolandi het op 1 Januarie opgestaan vir haarself. Sy was in haar regte om dit te doen nadat Stephanie leuens oor haar verkondig het.

Sê vir Stephanie om eerder te fokus op dinge wat na aan haar hart lê en om op te hou vir Yolandi te teiken. Yolandi het die volwasse ding gedoen om juis van negatiewe en bitter mense soos Stephanie weg te stap en aan te gaan met haar lewe. Stephanie het soos ‘n skoolkind opgetree en aangehou om vinger te wys na Yolandi.

Yolandi is geensins bereid om verder geteiken te word nie. Want dit wil vir my lyk elke keer as Yolandi dit doen, word sy uitgemaak as die feeks in die verhaal en geblameer vir wat ook al met Stephanie gebeur. Stephanie het al verskeie kere op wordpress gesê dat sy ons op sosiale media geblok het, maar hoe het Stephanie geweet van daardie twee profiele wat op privaat gestel is en niemand het daarvan geweet nie?

Ek hoop Stephanie kan haarself die laasgenoemde vraag afvra en besef wat sy aan Yolandi doen.



No comments:

Post a Comment